Phone Support Rant

DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.

Once you have complete your signature in your user profile, post an access request here. All request are manually validated.
Forum rules
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:

FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)

SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.

THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.

DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.

****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****


------------------------------------------------------------------------------------------------------------




COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:

PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)

DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.

TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.

EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.

**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
Post Reply
velocitymotorsports
12Volt Specialist
Posts: 259
Joined: Sun Nov 04, 2007 10:16 am
Location: Morden, Manitoba

Phone Support Rant

Post by velocitymotorsports » Thu Dec 06, 2018 2:49 pm

Just got cut off for the second time after waiting almost 30 minutes for tech support.

Come on guys....... :cry:
Jeff Sit, Owner & Installer
Velocity Custom Home Theater
Mobile Audio/Video Specialist
Fleet GPS Installations
Morden, Manitoba

phil@Idatalink
Site Admin
Posts: 545
Joined: Mon Jul 20, 2009 2:54 pm
Location: Montreal, Canada
Contact:

Re: Phone Support Rant

Post by phil@Idatalink » Thu Dec 06, 2018 4:42 pm

can you PM me from which number you called our support line
Phil Camirand
iDatalink / Maestro
Automotive Data Solutions inc.
8400 Bougainville
Montreal,Qc, Canada
H4P 2G1
1-866-427-2999

Post Reply

Return to “Support forum private section access request”