2004 Malibu (new style)

DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.

Once you have complete your signature in your user profile, post an access request here. All request are manually validated.
Forum rules
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:

FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)

SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.

THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.

DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.

****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****


------------------------------------------------------------------------------------------------------------




COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:

PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)

DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.

TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.

EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.

**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
Locked
memphisdon
New User
Posts: 1
Joined: Tue Nov 27, 2018 12:52 pm
Location: Memphis,Tn

2004 Malibu (new style)

Post by memphisdon » Tue Nov 27, 2018 1:40 pm

I need help getting FLCAN to connect.
The light goes to solid red when I try to program to car.
I have checked all of the connections.

User avatar
Murph
Site Admin
Posts: 7358
Joined: Sun Oct 23, 2011 8:35 pm

Re: 2004 Malibu (new style)

Post by Murph » Tue Nov 27, 2018 2:24 pm

memphisdon wrote:
Tue Nov 27, 2018 1:40 pm
I need help getting FLCAN to connect.
The light goes to solid red when I try to program to car.
I have checked all of the connections.
This section is for dealers to request access to our support group. We do not answer questions in the request section. Either follow the instructions or call VOXX Support: 800-225-6074
Brian Murphy
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com

Locked

Return to “Support forum private section access request”