ACCESS REQUEST
Forum rules
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:
PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)
DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.
TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.
EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.
**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:
PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)
DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.
TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.
EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.
**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
-
- 12Volt Specialist
- Posts: 2
- Joined: Sat Jan 02, 2021 9:48 pm
ACCESS REQUEST
locked out of my other account, need tech access have a customer over the weekend ALCA wont program. Thanks.
JEREMY MACK, 12 volt Installer
529 Mankato Ave, Winona, MN 55987
ph 507.452.1965
529 Mankato Ave, Winona, MN 55987
ph 507.452.1965
- Murph
- Site Admin
- Posts: 6859
- Joined: Sun Oct 23, 2011 8:35 pm
Re: ACCESS REQUEST
Please complete your business information .
ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
Brian Murphy
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
-
- 12Volt Specialist
- Posts: 2
- Joined: Sat Jan 02, 2021 9:48 pm
Re: ACCESS REQUEST
Done, can I please have access? Need to see if anyone has ran into CAN B bus issues where alca wont blink green 2006 Jeep Grand Cherokee Laredo showing ~4.5v on can low but only ~<1v on can high @ SKREEM connector.. Only on older J1850 LIN bus jeeps have I had problems before.
Thanks,
Thanks,
JEREMY MACK, 12 volt Installer
529 Mankato Ave, Winona, MN 55987
ph 507.452.1965
529 Mankato Ave, Winona, MN 55987
ph 507.452.1965
- Murph
- Site Admin
- Posts: 6859
- Joined: Sun Oct 23, 2011 8:35 pm
Re: ACCESS REQUEST
Welcome to support
Brian Murphy
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com