Access Request
Forum rules
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:
PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)
DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.
TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.
EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.
**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:
PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)
DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.
TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.
EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.
**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
-
- 12Volt Specialist
- Posts: 1
- Joined: Sun Jan 26, 2014 12:06 pm
Access Request
Requesting access, please. Thanks!
Steven Linden
Best Buy 0432
200 Mall Circle Dr. Monroeville, PA
412.380.8631
Best Buy 0432
200 Mall Circle Dr. Monroeville, PA
412.380.8631
-
- New User
- Posts: 2
- Joined: Tue Dec 27, 2016 6:52 pm
- Murph
- Site Admin
- Posts: 6859
- Joined: Sun Oct 23, 2011 8:35 pm
Re: Access Request
Please read and follow the directions.
Forum rules
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
Brian Murphy
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com