Would like access please.
Thanks!
Access request please
Forum rules
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:
PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)
DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.
TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.
EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.
**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
HOW TO JOIN THE SUPPORT GROUP AND GAIN ACCESS TO THE TECHNICAL SUPPORT FORUM:
FIRST: YOU WILL NEED TO FOLLOW THE REGISTRATION PROCEDURE OF THE FORUM (CREATE A USER NAME AND PASSWORD)
SECOND: ONCE REGISTERED YOU WILL NEED TO ADD A COMPLETE SIGNATURE IN YOUR PROFILE (USER CONTROL PANEL/PROFILE/EDIT SIGNATURE) WITH THE FOLLOWING INFORMATION: YOUR NAME, STORE NAME, STORE MAILING ADDRESS AND PHONE NUMBER.
THIRD: PLEASE POST AN ACCESS REQUEST TO THE SUPPORT GROUP. FROM THIS POINT YOUR IDENTITY WILL BE MANUALY VALIDATED AND YOUR ACCESS GRANTED ONLY IF VALIDATION CAN BE COMPLETED.
DUE TO THE NATURE OF THIS SECTION CONTENT, ACCESS TO THE SECTION CAN ONLY BE GRANTED TO VERIFIED 12VOLT INDUSTRY PROFESSIONALS.
****IF YOUR USER NAME IS BLUE, YOU ALREADY HAVE ACCESS TO THESUPPORT SECTION, AND DONT NEED TO REQUEST ACCESS*****
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
COMMENT JOINDRE LE GROUPE « SUPPORT » ET ACCÈDER À LA SECTION PRIVÉ DU FORUM:
PREMiÈREMENT: VOUS AUREZ BESOIN DE SUIVRE LA PROCÉDURE D'ENREGISTREMENT DU FORUM (créer un nom d'utilisateur et mot de passe)
DEUXIÈMEMENT: Une fois inscrit, vous devez ajouter une signature complète dans votre profil (CONTROL Panneau utilisateur / Profil / Modifier signature) avec les informations suivantes: Votre nom, NOM DE MAGASIN, ADRESSE POSTALE DU MAGASIN ET NUMÉRO DE TÉLÉPHONE.
TROISIÈMEMENT: Écrire une demande d'accès au groupe « SUPPORT ». Dans ce forum. Votre identité sera manuellement validé et l’ACCÈS sera accordée que si le processus de VALIDATION peut être accomplies.
EN RAISON DE LA NATURE DU CONTENU DE CETTE SECTION, Son accès sera accordé SEULEMENT aux professionnels de l'industrie.
**** SI VOTRE NOM D'UTILISATEUR EST BLEUE, vous avez déjà accès à la SECTION PRIVÉE et n'avez pas besoin de demander l'accès *****
-
- New User
- Posts: 2
- Joined: Tue Oct 27, 2020 8:26 am
Access request please
Ron Foley
HCTC
220 Carolyn St.
Ingram,TX 78025
HCTC
220 Carolyn St.
Ingram,TX 78025
- Murph
- Site Admin
- Posts: 6859
- Joined: Sun Oct 23, 2011 8:35 pm
Re: Access request please
I'm sorry but Hill Country Telecommunications is a internet and phone provider. Not an authorized dealer of Idatalink product. The support section is for our 12v dealers and their installers.
Brian Murphy
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
-
- New User
- Posts: 2
- Joined: Tue Oct 27, 2020 8:26 am
Re: Access request please
But we also have service trucks that these will be installed on.
Ron Foley
HCTC
220 Carolyn St.
Ingram,TX 78025
HCTC
220 Carolyn St.
Ingram,TX 78025
- Murph
- Site Admin
- Posts: 6859
- Joined: Sun Oct 23, 2011 8:35 pm
Re: Access request please
Are you purchasing the product through an authorized distributor?
Brian Murphy
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com
MECP Advanced Certified Installer
ADS Tech Support
Automotive Data Solutions inc.
8400, Bougainville, Montreal, QC.
1-866-427-2999
support@idatalink.com